Aquest projecte va destinat a les escoles bressol que sentin que estan en un moment de necessitat de canvi o revisió de certs aspectes pedagògics i organitzatius de l’escola.
El projecte es basa en tres aspectes metodològics: l’observació directa, el treball de devolutiva i el treball de context teòric, oferint un marc com a base per la reflexió.
L’observació que realitzo a les estances, del dia a dia de l’escola, em permet percebre i entendre el fer i l’estar de les educadores, l’organització de les rutines i els espais. I així en les reunions d’equip fer una devolutiva d’allò observat, i realitzar un treball de compartir i reflexionar conjuntament, seguint el ritme i les necessitats de cada equip.
Els aspectes que podem treballar conjuntament són:
El treball neix i s’inspira de la formació contínua que estic duent a terme en pedagogia Pikler, i complementant-se en altres bagatges, com la Teoria Familiar sistèmica i relacional, Teoria del Vincle, de la Mentalització, Primera infància.
Estic donada d’alta com a formadora al Departament d’Ensenyament.