+ Vaig estudiar Educació social, i sempre he treballat en l’àmbit de la primera infància i la família, en el servei d’acolliments familiars de Tarragona, i en un EAIA. He realitzat la formació en Psicoteràpia relacional sistèmica al Centre de Teràpia Relacional i Familiar de Tarragona on hi he col·laborat regularment. En formació contínua en Model sistèmic i teoria del vincle, mentalització.
+ L’any 2009 neix la meva primera filla, la Txell. En aquell moment vaig prendre la decisió de dedicar-me a la criança. L’any 2011 va néixer la meva segona filla, l’Ares. Durant aquests anys de criança, vaig redirigir la meva mirada i interès cap allò que envolta el món de la maternitat i l’acompanyament a la família en criança. Em vaig formar com a Doula (2010-11). Vaig descobrir la Pedagogia Pikler, i des de llavors no he parat de formar-m’hi, sent una mirada que m’orienta i m’inspira molt en la meva feina.
+ L’any 2016, vaig engendrar el meu propi projecte laboral d’acompanyament a famílies i professionals, que dia a dia s’ha anat construint, enfortint i amplificant. Actualment, treballo com a autònoma, i ho compagino amb feines de l’àmbit social.
+ L’any 2014 em va sortir l’oportunitat de viatjar per primer cop a Budapest per formar-me en la Pedagogia Pikler a la Fundació Lóczy. Sentia que la mirada pikleriana encaixava amb el que jo entenia pel desenvolupament del nadó i volia saber-ne més. Hi vaig descobrir un món ric, ampli i complexe sobre l’infant, però sobretot al voltant de l’actitud de l’adult. Em va fer replantejar tot allò après com a professional i viscut com a mare, però alhora em va confirmar com volia treballar amb l’acompanyament a les famílies. I des de llavors, no he parat de viatjar a Budapest per continuar amb la formació com a Pedagoga Piker, amb la voluntat d’aprofundir i anar integrant la mirada i abordatge. He realitzat els cursos:
La meva experiència professional com a educadora en el món social i la meva formació contínua (en el model sistèmic, primera infància, educació infantil…) m’està inspirant en la meva tasca professional, i em dóna l’energia i la certesa pels projectes que duc a terme, com els Espais de Joc i Relació, el treball amb famílies i professionals i el treball d’acompanyament a les escoles bressol.